Эрүүл амьдралыг
цогцлооё

ФИТНЕСС

Фитнесээр хичээллэснээр хэт өөхөлж, таргалахгүй, хөдөлгөний дутагдалд орохгүй, биеийнхээ аль нэг өөхтэй хэсгийг хүссэнээрээ өөрчилж өв тэгш бие бялдартай болж, үргэлж наснаасаа залуу, эрүүл чийрэг харагдах болно.

CПИННИНГ

Төрөл бүрийн хөгжимийн хэмнэлтэрчимтэй дасгалуудыг хийснээр аз жаргалын гормон энторфин ялгарч, сэтгэл санаа сэргэдэг. Та тогтмол хичээлэлснээр илүүдэл эингээсээ хялбар салах боломжтой.

Гүйлт

Ердөө 30 инут гүйхдээ 5-6 км зам туулж, 400-500калори шатаадаг. Энэ ердөө таны фэйсбүүк, твиттер, инстеграм хараад сууххугацаа шүү дээ. Үүний оронд дуртай хөгжимөө сонсоод өөрийнхөө төлөө гүйж байгаарай.

ИОГ

Таны өдөөр тутмын бүхий л асуудлыг энгийн, амьдралд ойрхоноор шийдэх шийдлийг өгдөг.

Цагийн хуваарь

Фитнесс
Даваа-Баасан
07:00-22:00
Бямба, Ням
10:00-20:00
Спиннинг
Даваа-Баасан
07:00-22:00
Бямба, Ням
10:00-20:00
Гүйлт
Даваа-Баасан
07:00-22:00
Бямба, Ням
10:00-20:00
Иог
Даваа-Баасан
07:00-22:00
Бямба, Ням
10:00-20:00

Зөвлөгөө хичээл

Зөвлөгөө

Гэртээ хийх дасгалууд

this is bbeginner level workout that is de>this is bbeginner level workout that is designed to at and this is bbeginner level workout that is designed to at and this is bbeginner

Гар дээр суниалт - 50 удаа 3 давт

this is bbeginner level workout that is designed to at and

Гар дээр суниалт - 50 удаа 3 давт

this is bbeginner level workout that is designed to at and

Гар дээр суниалт - 50 удаа 3 давт

this is bbeginner level workout that is designed to at and